vrijdag 8 november 2013

Bij het UWV weten ze wie je bent

Zondag 27 oktober. Net als je denkt het diepte punt wel gezien te hebben aangaande het UWV komen ze met iets nieuws. Op de site werk.nl stond een online training voor me klaar. 

Dus ik heb deze geopend en heb twee hoofdstukken van de vier doorgelezen/gemaakt. In deze online training werd verteld hoe je een vacature kan vinden en hoe je meer te weten kan komen van het bedrijf achter de vacature. Tevens werden enkele suggesties gedaan hoe je zelf te presenteren en vast te stellen welke competenties je hebt.

Tevens werd uitgelegd wat netwerken is en wat dit voor je kan betekenen. Kortom niets nieuws onder de zon. Ben er maar mee gestopt en heb een vraag gesteld aan de werkcoach wat de bedoeling achter de training is voor mij.

Maandag 28 oktober stond er een bericht op werk.nl in antwoord op mijn vraag aangaande mijn bovengenoemde vraag. De werkcoach A.H. deelde mij mee dat de meeste werkzoekende wel wat extra ondersteuning kunnen gebruiken op het vlak van solliciteren. 

"Aangezien wij geen workshops solliciteren meer aanbieden is er een online training solliciteren ontwikkeld. Fijn om te horen dat u reeds bekend bent met alle methodes op het gebied van solliciteren. Veel succes."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten