zaterdag 21 december 2013

Werkcoaches

Ik wilde een vraag stellen aan mijn e-coach. Dit wilde ik doen via de site werk.nl. Helaas kon ik mijn documenten niet delen met de e-coach waardoor deze ook geen bericht kreeg dat ik een vraag gesteld heb. 

Dus maar gebeld met het algemene nummer van het UWV, een woordvoerster deelde mij desgevraagd mee, dat ik niet  stond ingeschreven voor de WW, vandaar dat ik geen documenten kon delen met mijn e-coach. Deze dame wist van wanten en heeft mij geholpen al moest ik me zelf weer aanmelden via de site werk.nl.

Nadat ik me weer had aangemeld op werk.nl, heb ik15 december 2012 toch maar een berichtje achter gelaten dat ik een betaling ontvangen heb die ik niet kon thuis brengen, en of ze dit willen nakijken.

Na ongeveer een week wachten zonder een reactie van het UWV over de betaling van 5 december, heb ik 25 december 2012 maar weer eens een berichtje achter gelaten voor de werkcoach.

Het is nu bijna 2013. Nu nog steeds geen nieuwe baan. Ik probeer positief te blijven. Er is toch nog wel ergens een baan voor mij?????

Voorlopig voor iedereen de beste wensen (misschien niet voor mijn ex-werkgever) en tot volgend jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten