zaterdag 11 januari 2014

Een nieuw jaar, een nieuw begin?

Woensdag 2 januari 2013, wordt ik gebeld door een medewerkster van het UWV, mevrouw F. Ze heeft een melding gehad over een betaling die ik zou hebben ontvangen. Ze begreep de vraag niet en of ik deze kon verduidelijken. Na het verhaal uit de doeken te hebben gedaan deelde mevrouw F. mee;

“Waar deze betaling betrekking op heeft dat kan ik u nu niet vertellen, want ik heb niets nagekeken. Voor ik hier antwoord op kan geven hoe dit heeft kunnen gebeuren, dan zal ik het eerst moeten nakijken. Zoals ik het nu zie kan ik u geen WW betalen want u hebt teveel ontvangen en deze betaling moet ik verrekenen met het teveel ontvangen bedrag. Maar dat weet ik niet zeker. Kunt u dit niet nakijken op de site van het UWV”?.

Na te hebben meegedeeld dat ik niet kon inloggen op de site, deelde de mevrouw F. mee; 

“Over de site weet ik niets ik ga over de financiĆ«n”.

Op mijn voorstel om het dan maar na te kijken en daarna terug te bellen deelde ze mee dit te zullen gaan doen.

“Zodra het duidelijk is zal ik u bellen”.

Mevrouw F. wenste niet haar achternaam door te geven. 

“Mijn achternaam noem ik u niet want dat is in deze niet van belang”.

Ik heb van het UWV een competentietest mogen doen, zou dit ook gedaan worden door de medewerkers van het UWV??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten