vrijdag 31 januari 2014

Van het kastje naar de muur

Vrijdag 11 januari word ik gebeld door mevrouw E. van A. van het UWV in mijn woonplaats. Mevrouw A. vroeg naar de problemen die ontstaan waren rondom betalingen van het UWV.  Omdat we er telefonisch niet uitkwamen werd ik uitgenodigd op het kantoor van het UWV in mijn woonplaats.

Even later zat ik bij mevrouw A aan tafel. Nadat ik alles had uitgelegd, nam zij in mijn aanwezigheid telefonisch contact op met mevrouw H. om met haar het een en ander te bespreken en voor een toelichting. Zo te horen begreep mevrouw H. niet wat mevrouw A. haar probeerde uit te leggen dus zou mevrouw A. mijn bezwaar per mail naar mevrouw H. sturen zodat ze het na kon lezen. Mevrouw H. zou me maandag 14 januari bellen voor commentaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten