zaterdag 31 mei 2014

Competentietest

Maandag 20 januari kreeg ik bericht van het UWV, de heer J.v.U. dat de test inderdaad niet meer geopend kon worden of in te zien was.  De werkcoach zou de test beoordelen en het resultaat met mij maandagochtend bespreken.  Lekker democratisch, zo kan ik me niet voorbereiden op het gesprek. Dit laat wel zien hoe het UWV werkt. Doet me denken aan de voormalige DDR.

Hulde aan het UWV, woensdag 22 januari ontving ik een mailtje dat er een bericht zou staan op mijnuwv. Hierop even gekeken in mijn werkmap, en ja hoor, ik werd weer uitgenodigd door de heer J.v.U. om maandag 27 januari om 09.00 uur langs te komen om de door mij gemaakte competentietest te bespreken. Kennelijk is men bang dat ik niet kom, want ik kreeg ook nog een Pdfje, een sjabloon van de heer J.v.U. waar niets in stond. Is nog best moeilijk computers.

Maar goed,  maandag 27 januari naar het UWV geweest en de test besproken met de heer J.. Ik zou de juiste competenties hebben voor een baan, ik zou zelfs geschikt zijn voor verschillende functies. Maar ja, hij had helaas geen baan voor me. Donderdag mag ik weer terug komen maar dan bij J.v.U.
Hopelijk heeft die wel wat banen in zijn kaarten bakje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten