zaterdag 28 juni 2014

Bij de les


Afgelopen donderdag 27 maart 2014 tijdens de cursus ‘Succesvol naar werk’, kregen wij te horen dat er besloten was de laatste twee donderdagen niet door te laten gaan omdat de mede cursisten het voortzetten  van de cursus niet zinvol vonden en dus was er besloten om te stoppen. Het UWV neemt kennelijk haar klanten wel, maar haar werk niet serieus.

Ik heb nog wel een vervolg afspraak gekregen voor donderdag 3 april 2014, met mevrouw P.S. Maar eens kijken of daar wat zinnigs uitkomt.

Drie april heb ik dus zonder resultaat een bezoek aan het UWV gebracht. Helaas konden ze niets voor mij doen. Wel  werd een afspraak gemaakt voor vrijdag 25 april. Dan mogen we een zogenaamde "elevator pitch" houden voor verschillende uitzendbureaus in de hoop dat die een baan voor ons hebben.

22 april 2014, kreeg ik bericht van het UWV, de altijd alerte organisatie, dat nu ik bijna zes maanden werkloos ben en ik nu een baan onder mijn niveau zou moeten accepteren.
Dan moeten we die wel eerst zien te vinden. Je ziet het, ze houden je wel bij de les.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten