zaterdag 7 juni 2014

Op bezoek bij het UWV

Donderdag 30 januari mocht ik wederom een bezoek brengen aan het UWV voor een vervolg op de training ‘succesvol naar werk’. We werden ontvangen door P.S. en J.v.U. Ook was P. er weer bij omdat J.v.U. niet alle trainingsdagen aanwezig kon zijn.

P. begon met het uitleggen waarom het zo belangrijk is om op de hoogte te zijn van je competenties. Hier zouden we veel van kunnen leren en deze kennis zou een sollicitatiegesprek vergemakkelijken. Er werd mij gevraagd wat ik geleerd  had van de test. Hierop antwoordde ik niets had geleerd, ik was al op de hoogte van mijn competenties. Ik had deze test namelijk al eens eerder van het UWV moeten maken. Zie mijn eerdere blogje hierover.

Tijdens de training werd gevraagd ons C.V. in te leveren zodat de andere werkzoekenden je C.V. konden bekijken. Dit leverde een nuttig lichtpuntje: ik had, hoe slordig wil je het hebben, een schrijffoutje gemaakt! Maar goed na deze sessie weer wat huiswerk meegekregen voor de volgende training.
Wij blijven ons best doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten