zondag 30 maart 2014

Uitkering ontvangen

Vrijdagochtend 11 oktober 2013 ingelogd op mijn UWV. Daar kon ik lezen dat mijn aanmelding als werkloze is ontvangen en dat deze omstreeks 30 oktober beoordeeld zou worden. Als alles goed ging, dan zou de eerste betaling op of rond 5 november plaats vinden . 

Lekker dan: 6 weken overbruggen zonder een cent.

Even later zoek ik iets op het Internet en controleer toch maar of ik een e-mail ontvangen heb. En ja hoor: een vermelding dat er op mijn overheid een nieuw bericht voor mij staat. Ik dus snel ingelogd met mijn DigiD. En ja hoor: uw uitkering is overgemaakt en zal binnen drie werk dagen op uw rekening zijn bijgeschreven.

Werken ze bij het UWV langs elkaar heen, of lijkt dat maar zo?

Nu niet klagen, ik kan weer eten kopen ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten